Yhteistyössä: JHY:n jäsenille huippuetu Ecomondo-messuille

JHY:n jäsenille on tarjolla huikea etu Ecomondo-messuille osallistumiseen. Ilmoittaudu mukaan!

Ecomondo on Euroopan ja Välimeren alueen tärkein kansainvälinen messutapahtuma, joka tuo yhteen kaikki kiertotalouden uudet teknologiat ja teolliset innovaatiot. Yli 1400 näytteilleasettajaa ja noin 70 000 kävijää kohtaavat toisensa Riminin messukeskuksessa neljän päivän aikana.

Ohjelmassa on lukuisia seminaareja, keskustelutilaisuuksia ja työpajoja uusimmista kiertotalouden ratkaisuista ja kehityssuunnista.

Edut JHY:n jäsenille

Italian Exhibition Group ja Italian Trade Connections tarjoavat JHY:n jäsenille mahdollisuuden tutustua vuoden 2022 Ecomondo-messuihin!

Etuihin sisältyy

• majoitus (1 hh) kolmen tähden hotellissa kahdeksi yöksi
    (yksi osallistuja / yritys, mahdolliset lisäosallistujat maksavat majoituksensa itse)
  • yhteiskuljetus Bolognan kentältä hotelliin ja takaisin lentokentälle
  • yhteiskuljetukset hotellilta messuille ja takaisin
  • messulippu, kun osallistuja rekisteröityy saamallaan tunnuksella messuvieraaksi.

Edut saadakseen ryhmässä on oltava osallistujia vähintään 10 eri yrityksestä, ja osallistujien on vietettävä messuilla yksi kokonainen päivä. Matkaohjelmaan kuuluu myös teemavierailu messuilla.

Aikataulu ja ilmoittautuminen

Matka järjestetään 8.–10.11.2022.

Tarkka matkaohjelma lähetetään, kun matkan toteutuminen on vahvistunut. Osallistujat varaavat ja maksavat itse lennot Bolognaan ilmoitetun aikataulun mukaisesti.

Sitovat ilmoittautumiset 26.8.2022 mennessä.

Ilmoittautumislomake on huonekohtainen.

Matkaesite (pdf)