Jätehuoltopäivät liittyi Turvalliset tapahtumat -yhteisöön

Tapahtumateollisuus ry on laatinut check-listan, jota noudattamalla tapahtumia voidaan järjestää turvallisesti. Jätehuoltoyhdistyksen hallitus on päättänyt liittää Jätehuoltopäivät Turvalliset tapahtumat -yhteisöön ja näin sitoutua Tapahtumateollisuus ry:n periaatteisiin turvallisen tapahtuman järjestämisestä.

Jätehuoltopäivillä seurataan myös Oulun kaupungin tapahtumajärjestäjille suunnattua koronavirusohjeistusta sekä ajantasaisia viranomaispäätöksiä. Tapahtumaa ovat järjestämässä tapahtumatuotannon ammattilaiset, joille turvallisuus on ensisijaisen tärkeää.

Teemme kaikkemme yhteistyössä tapahtumajärjestäjän kanssa, jotta Jätehuoltopäivät voidaan järjestää turvallisesti ja pääsemme kohtaamaan toisemme Oulussa!

Tiedotamme tilanteen etenemisestä verkkosivuillamme, sosiaalisessa mediassa sekä sähköpostitse.