Jätehuoltoyhdistys hakee osa-aikaista toiminnanjohtajaa

Jätehuoltoyhdistys tukee kiertotalouden nykyisiä ja tulevia ammattilaisia sekä edistää alan kehittymistä. Yhdistys yhdistää alan toimijat ja tarjoaa heille mahdollisuuksia verkostoitua, oppia ja vaikuttaa. Jätehuoltoyhdistys on kiertotalouden asiantuntijoiden yhteisö, joka kokoaa yhteen kiertotalouden osaajat.

Tarvitsemme nyt innostuneen ja osaavan toiminnanjohtajan johtamaan ja kehittämään yhdistyksen toimintaa. Tehtävä on osa-aikainen, ja vastaa noin 50 % kokonaistyöajasta.

Toiminnanjohtajan tehtäviä:

• jäsenpalvelu ja jäsenrekisterin ylläpito
  • taloudenhoito yhdessä taloudenhoitajan kanssa
  • yhteistyö hallituksen kanssa
  • viestintä
  • tapahtumien koordinointi
  • sidosryhmätyö

Toivomme, että sinulla on osaamista järjestötoiminnasta, kiertotalousalasta ja alan sääntelystä. Olet hyvä toiminnan johtaja, verkostoituja ja esiintyjä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn, monipuolisen hallituksen, osaavat kumppanit ja kasvavan sidosryhmien verkoston – ihmisiä ja yhteisöjä.

Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja palkkatoiveesi 30.11.2023 Jätehuoltoyhdistyksen puheenjohtajalle, jolta myös saat lisätietoja: Juha-Pekka Salmi, salmiju1@gmail.com, puh. 050 329 6211.