JHY-matka IFAT 2022 -messuille

Jätehuoltoyhdistys järjestää ympäristöratkaisuihin keskittyvän benchmarking-matkan Saksaan IFAT 2022 –messuille kesäkuun alussa.

Matkan aikana tutustumme messuilla kiinnostaviin alan yrityksiin ja asiantuntijoihin, joilta kuulemme uusista toimintatavoista, haasteista ja mahdollisuuksista. Samalla verkostoidumme sekä kansainvälisten että matkalle lähtevien kotimaisten toimijoiden kanssa.

Keskiviikko 1.6.2022

15.00 Kokoontuminen Helsingin lentokentällä lähtöportilla
16.15 Lento Finnair AY 1405 Helsingistä Müncheniin (perillä 17.50)
18.30 Siirtyminen bussilla hotelliin
19.30 Majoittuminen hotelliin (Augsburg)
20.30 Yhteinen illallinen

Torstai 2.6.2022

09.00 Lähtö bussilla messuille
10.00 IFAT 2022
Yhteinen messukierros.
Teemat:
– education
– research
– technology transfer

12.30 Omatoiminen lounas ja omatoiminen tutustuminen messuihin
15.45 Siirtyminen bussilla hotelliin
17.00 Majoittuminen hotelliin ja vapaa-aika (Augsburg)
19.00 Yhteinen illallinen

Perjantai 3.6.2022

09.00 Uloskirjautuminen hotellista ja lähtö bussilla messuille
10.00 IFAT 2022
Valinnainen ryhmäosuus
Ryhmä 1: Waste management & recycling
Ryhmä 2: Management of hazardous substances
Ryhmä 3: Analytical and laboratory technology for recycling
Ryhmä 4: Water & sewage
Ryhmillä on omat asiantuntevat vetäjät Suomesta.

12.30 Omatoiminen lounas ja omatoiminen tutustuminen messuihin
15.30 Lähtö bussilla lentokentälle
16.45 Lentokenttä München
18.50 Lento Finnair AY 1406 Helsinkiin (perillä 22.15)

Matkajärjestelyt

Matkaoppaana ja -toteuttajana toimii ekonomi Martin Brandt, joka on työuransa aikana järjestänyt suomalaisyrityksille, -kunnille sekä tutkimus- ja koulutusorganisaatioille lukuisia energia-, kiertotalous- ja ympäristöratkaisuihin liittyviä yritysmatkoja Saksaan.

Matka tarjotaan räätälöitynä pakettiratkaisuna sisältäen lennot, hotelliyöpymiset (3-4 tähden, 1hh), siirtymiset Saksassa omalla bussilla, ohjelman sekä asiantuntijan opastuksen ja tulkkauksen matkan aikana. Matkalogistiikasta vastaa CWT Finland.

Osallistumismaksu ja ilmoittautuminen

Matkan hinta-arvio on 1 349 € sis. alv. (24 %) per osallistuja (korkeintaan).

Hinta-arviossa oletuksena on, että matkalle on lähdössä 20 osallistujaa ja lähtö-/paluukenttä on Helsingin lentokenttä. Yksilöllinen lähtö/paluu toiselta kentältä on mahdollinen (esim. jatkolennot Oulusta/Ouluun). Tämä mahdollinen lisäkustannus räätälöidään tapauskohtaisesti. Matkan ruokailut ovat omakustanteiset.

Ilmoittautuminen yhteystietoineen sähköpostitse: martin.brandt@findera.fi

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 6.2.2022.

Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme toimittamaan laskutustiedot ja mahdollisen viitteenne. Lisäksi tarvittaessa tieto, lähteekö/ lähtevätkö osallistujat toiselta kentältä (esim. Oulu).  Lopullinen hinta muodostuu siis vahvistetun osallistujamäärän sekä valitun lähtö-/paluukentän mukaan. Lähtijöille ilmoitetaan lopullisesta hinnasta ennen sitovaa varausta ja laskutusta.

Matkapaketin osalta noudatetaan mahdollisien matkalogistiikkaan liittyvien peruutusten ja muutosten yhteydessä CWT:n Meetings & Events ja Finnairin muutos- ja peruutusehtoja. Hotellien peruutusehdot ilmoitetaan varausvahvistuksen yhteydessä. Matkatoimiston matkapaketin ennakkomaksua (logistiikka- ja palveluosuus) 300 €/hlö sekä Finderan suunnittelutyöosuus 150 €/hlö ei palautetaan sitovan ilmoittautumisen jälkeen. Kuluton peruutus toteutuu, jos löytyy sijainen vähintään viikko ennen lähtöä.

Jätehuoltoyhdistys ry
Maija Holma