JHY valitsi uuden hallituksen: Puheenjohtajaksi Satu Estakari

Jätehuoltoyhdistyksen puheenjohtaja vaihtuu. JHY:n syyskokouksessa puheenjohtajaksi valittiin Mepak-Kierrätys Oy:n toimitusjohtaja Satu Estakari.

”Olen todella kiitollinen luottamuksesta ja odotan innolla yhteistyötä jäsenistön kanssa, sillä jäsenet ovat JHY:n toiminnan voimavara”, Estakari toteaa.

Puheenjohtajana hän haluaa yhdessä hallituksen kanssa vahvistaa JHY:n roolia.

”Voimme toimia kiertotalouden ammattilaisten vuorovaikutuksen ja alan tiedonvälityksen foorumina eri keinoin, kuten tapahtumien ja monikanavaisen viestinnän avulla.”

Nykyinen puheenjohtaja Risto Saarinen jää pois hallituksesta. Uutena hallituksessa aloittaa varajäsen Sanna Alaruikka. Hän työskentelee Pidä Lappi siistinä ry:n järjestökoordinaattorina.

Uusi hallitus aloittaa tammikuussa 2021.

Hallituksen kokoonpano on seuraava: Satu Estakari, (puheenjohtaja), Johanna Alakerttula, Jenni Rahkonen, Mika Horttanainen, Marko Prinz ja Mikko Ahokas. Varajäsenet: Eija Jokela, Sanna Alaruikka, Hanna-Liisa Järvinen ja Nina Kokko.