Liity JHY:n jäseneksi

Jätehuoltoyhdistys ry:n jäseneksi voivat liittyä niin yksityiset henkilöt kuin yhteisötkin. Myös kannattajajäseniä otetaan mukaan.

Henkilöjäsenmaksu vuonna 2024 on 30 €, opiskelijajäsenmaksu 15 € ja yhteisöjäsenmaksu 300 € vuodessa.

Jäsenedut henkilöjäsenelle

• Reilu alennus Jätehuoltopäivien osallistumismaksusta
  • JätePlus-lehti kerran vuodessa kotiin kannettuna
  • Pääsy JHY:n ulkomaan ekskursiolle
  • Henkilöjäsenten uutiskirje

Jäsenedut yhteisöjäsenelle

Jäsenedut opiskelijajäsenelle

Näin liityt jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä lomakkeen.

Lasku jäsenmaksusta lähetetään hallituksen käsiteltyä jäsenhakemuksen. Jäsenyytesi astuu voimaan, kun lasku on maksettu. Myöhemmin lasku lähetetään aina vuoden alussa – muista siis pitää yhteystietosi ajan tasalla. Päivitä jäsentietosi lähettämällä sähköpostia jäsensihteerille osoitteessa sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Jätehuoltoyhdistyksestä eroaminen

Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei lopeta jäsenyyttäsi. Muutokset jäsenyyteen tai yhteystietoihin tulee tehdä kirjallisesti Jätehuoltoyhdistyksen sihteerille: sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi