Kutsu: Syyskokous 4.10. Turun Jätehuoltopäivillä

Tervetuloa Jätehuoltoyhdistyksen syyskokoukseen!

Jätehuoltoyhdistyksen sääntömääräinen syyskokous järjestetään Turussa, Jätehuoltopäivien yhteydessä keskiviikkona 4.10.2022 klo 16.15 alkaen. Syyskokoukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä. Kokous on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille.

Kokouksen materiaalit

Jätehuoltoyhdistyksen syyskokouksessa vahvistetaan toimintasuunnitelma sekä tulo-ja menoarvio vuodelle 2024. Lisäksi valitaan hallituksen puheenjohtaja, varapuheenjohtaja sekä muut jäsenet ja varajäsenet erovuoroisten tilalle.

Kokousmateriaalit (esityslista, toimintasuunnitelma vuodelle 2024, talousarvio vuodelle 2024 pdf)

Ilmoittautuminen

Syyskokoukseen ilmoittaudutaan verkkolomakkeella. Ilmoita, osallistutko kokoukseen paikan päällä vai etänä.

Mitä: Jätehuoltoyhdistyksen syyskokous

Paikka: Kokoustila Aavameri, Radisson Blu Marina Palace, Linnankatu 32, 20100 Turku tai etäyhteys

Aika: 4.10.2024 klo 16.15