Hallituksen kokoonpano 2019

Jätehuoltoyhdistys ry:n syyskokous pidettiin 3.10. Jätehuoltopäivien yhteydessä Hilton Helsinki Kalastajatorpalla. Kokouksessa vahvistettiin toimintasuunnitelma sekä tulo- ja menoarvio vuodelle 2019.

Vuonna 2019 järjestetään kevätkokous huhtikuussa ja Jätehuollon kevätpäivä Oulussa toukokuussa. Opintomatka järjestetään ostopalveluna. 33. valtakunnalliset Jätehuoltopäivät pidetään 2.–3.10.2019 Tampereella, Sokos Hotel Torni Tampereen tiloissa.

Vanhan hallituksen erovuoroisista varapuheenjohtaja Juha-Pekka Salmi, jäsen Juha Uuksulainen sekä varajäsen Johanna Krabbe olivat ilmoittaneet, etteivät ole enää käytettävissä uutta hallitusta valittaessa. Lisäksi puheenjohtaja Tuuli Myllymaa ilmoitti haluavansa erota hallituksesta.

Puheenjohtajaksi vuodeksi 2019 valittiin Risto Saarinen, joka tekee näin paluun Jätehuoltoyhdistyksen hallitukseen. Varapuheenjohtajaksi kaksivuotiskaudeksi 2019–2020 valittiin Johanna Alakerttula. Uusiksi jäseniksi hallitukseen valittiin Satu Estakari ja Eija Jokela, ja varajäseneksi Marko Printz. Lisäksi erovuoroisista valittiin Camilla Wiik hallituksen jäseneksi vuodeksi 2019 ja Mikko Ahokas varajäseneksi kaksivuotiskaudeksi 2019–20. Mika Horttanainen jatkaa hallituksen jäsenenä ja Hanna-Liisa Järvinen ja Nina Kokko varajäseninä. Toiminnantarkastajana jatkaa Antti Karlin ja varatoiminnantarkastajana Margaretha Wahlström.

Hallituksen kokoonpano 2019

Risto Saarinen, puheenjohtaja