Jäsenretki Ecoupin tehtaalle Lietoon 2.12.

Jätehuoltoyhdistys järjestää jäsenretken Ecoupin tehtaalle maanantaina 2.12.

EcoUp Oyj tunnetaan mm. ekologisista eristemateriaaleista, Ekovilla-tuotteista sekä tuoreemmasta kehitystyöstä purkujätteen kierrättämiseksi. Retkellä tutustumme Tarvasjoen pilottitehtaaseen, jonka toisessa päässä otetaan purkujätettä vastaan ja toisesta päästä valmistuu markkinoille uusia nollapäästöisiä tuotteita purkujätteestä. Paikan päälle järjestetään kuljetus Turusta ja se on yhdistyksen jäsenille maksuton.

Retkellä ovat mukana yhdistyksen varapuheenjohtaja Annika Sormunen sekä toiminnanjohtaja Anu Patrikainen. Yhdistys tukee alasta kiinnostuneita päätoimisia opiskelijoita avaamalla vierailulle opiskelijakiintiön.

Retki järjestetään, mikäli sinne ilmoittautuu vähintään 10 osallistujaa. Ilmoittauduthan 18.11. mennessä, minkä jälkeen vahvistamme retken järjestämisen ilmoittautuneille.

Kuva:  EcoUpin ja Helsingin kaupungin pilottihanke kesältä 2023. Kuva: EcoUp Oyj.