Opiskelija – stuertiksi Jätehuoltopäiville?

Jätehuoltopäivät, alan kaksipäiväinen päätapahtuma, pidetään tänä syksynä Sokos Hotel Triplassa Helsingissä 8.-9.10. Haemme nyt tapahtumaan stuertteja jäte- ja kiertotalousalasta kiinnostuneiden päätoimisten opiskelijoiden keskuudesta.

Stuertit hoitavat tapahtuman yhteydessä kevyitä avustavia tehtäviä. Näitä ovat esimerkiksi verkkoseminaarin päivystäjänä toimiminen, yleiset avustavat tehtävät sekä mikrofonin kuljettaminen. Tehtäviin perehdytetään seminaaria edeltävällä viikolla.

Tarjoamme stuerteille:

• Tapahtuman aikana ja välittömillä matkoilla voimassa olevan vakuutusturvan
  • Ohjelmaan kuuluvat kahvit sekä lounaat ja illallisen läsnäolopäivinä
  • Mahdollisuuden osallistua seminaaria edeltävänä päivänä vapaamuotoiseen Get together –  verkostoitumistilaisuuteen Triplassa (ei työtehtävä)
  • Matkakulut julkisten liikennevälineiden mukaan PKS-seudun läheisyydestä
  • Koko verkkoseminaarin kuunteluoikeuden
  • Pyrimme järjestämään stuerteille mahdollisuuden kuunnella tehtävien ohella livetilaisuuden seminaariosuutta mahdollisimman suurelta osin paikan päällä seminaaritilassa

Jätehuoltopäivien teemoja:

⚖️ Jätelaista kiertotalouslaiksi
👕 Second hand first – tukevatko markkinat?
💡 Ideasta innovaatioksi – jätteestä tuotteeksi
🤖 Hyvä renki? Robotit ja AI kiertotalouden edistäjinä

Koko seminaarin ohjelmaan voit tutustu oheisen linkin takaa.

Mahdollisuus on ensisijaisesti tarjolla yhdistyksen opiskelijajäsenille, mutta myös ei-jäsenet voivat hakea paikkoja. Otsikoithan sähköpostisi ’Stuertiksi Jätehuoltopäiville: Etunimi, Sukunimi’ ja kerrot viestissä opiskelupaikkasi, pääaineesi sekä sen, miksi olet tilaisuudesta kiinnostunut.

Lisätietoja:

Anu Patrikainen