Liity JHY:n jäseneksi

Jätehuoltoyhdistys ry:n jäseneksi voivat liittyä niin yksityiset henkilöt kuin yhteisötkin. Myös kannattajajäseniä otetaan mukaan.

Henkilöjäsenmaksu vuonna 2024 on 30 €, opiskelijajäsenmaksu 15 € ja yhteisöjäsenmaksu 300 € vuodessa.

Jäsenedut henkilöjäsenelle

• Reilu alennus Jätehuoltopäivien osallistumismaksusta
  • JätePlus-lehti kerran vuodessa kotiin kannettuna
  • Pääsy JHY:n ulkomaan ekskursiolle
  • Henkilöjäsenten uutiskirje

Jäsenedut yhteisöjäsenelle

Jäsenedut opiskelijajäsenelle

• Mahdollisuus osallistua stuerttina Jätehuoltopäivien lähitilaisuuteen tai maksutta etänä mikäli tilaisuus striimataan
  • JätePlus-lehti
  • JHY:n stipendiraha haettavissa opinnäyte- ja väitöskirjatyöhön
  • Mahdollisuus verkostoitua alan ammattilaisten kanssa JHY:n tapahtumissa

Näin liityt jäseneksi

Voit liittyä jäseneksi täyttämällä lomakkeen.

Lasku jäsenmaksusta lähetetään hallituksen käsiteltyä jäsenhakemuksen. Jäsenyytesi astuu voimaan, kun lasku on maksettu. Myöhemmin lasku lähetetään aina vuoden alussa – muista siis pitää yhteystietosi ajan tasalla. Päivitä jäsentietosi lähettämällä sähköpostia jäsensihteerille osoitteessa sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Jätehuoltoyhdistyksestä eroaminen

Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei lopeta jäsenyyttäsi. Muutokset jäsenyyteen tai yhteystietoihin tulee tehdä kirjallisesti Jätehuoltoyhdistyksen sihteerille: sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi