Kutsu: Syyskokous Jätehuoltopäivien yhteydessä 8.10. (hybridi)

Jätehuoltoyhdistyksen syyskokous pidetään hybridikokouksena tiistaina 8.10. klo 16.00 alkaen Jätehuoltopäivien yhteydessä.

Kokoukseen voi osallistua etänä tai paikan päällä Sokos Hotel Triplan Jakokoski-Vuolenkoski – kokoustilassa. Kokous on tarkoitettu yhdistyksen jäsenille.  Sääntömääräisten kokousasioiden lisäksi syyskokouksessa esitellään yhdistyksen strategia vuosille 2025-2027. Listalla on myös henkilö- ja yhteisöjäsenten jäsenmaksun maltillinen korottaminen.

Kiinnostaako alan edistäminen hallituksessa? Mikäli olet kiinnostunut hallitustyöskentelystä, toivomme tästä tietoa maanantaihin 30.9. mennessä (anu.patrikainen@jatehuoltoyhdistys.fi), niin voimme lisätä halukkaiden esittelyt kokousaineistoon. Kiinnostuksensa voi ilmaista myös kokouksessa.  Voit myös tutustua yhdistyksen varapuheenjohtaja Annika Sormusen kirjoitukseen Kolme hyvää syytä lähteä ehdolle JHY:n hallitukseen.

Ilmoittautuminen kokoukseen. Pyydämme ilmoittautumisia kokoukseen alla olevan linkin kautta sunnuntaihin 6.10. mennessä. Osallistumisohjeet sekä etäosallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen kokousta.

Kokousmateriaaleja:
Kokouksen esityslista