Jätehuoltopäivät lähestyvät!

Seuraamme koronatilannetta tarkasti ja jatkamme Jätehuoltopäivien suunnnittelemista hybriditapahtumana.

Oulun Teatterin kärsittyä vahinkoja kesän myrskyissä on tapahtumapaikaksemme vaihtunut Radisson Blu Hotel Oulu (Hallituskatu 1). Paikan päälle pääsevät vain 150 ensimmäiseksi ilmoittautunutta voidaksemme taata tapahtuman turvallisuuden, kuten tarvittavat turvavälit.

Livetapahtuman rinnalla kulkee myös webinaaritoteutus, jota voit seurata ympäri Suomen! Ilmoittautumisen paikan päälle voi vaihtaa webinaariin tarvittaessa.

Voit tutustua Jätehuoltopäivien 2021 ohjelmaan tarkemmin täällä.

Varaa siis heti paikkasi kiertotalouden ykköstapahtumaan – juuri sinulle tarkoitettuun jäsenhintaan.

Early Bird -hinnat ovat voimassa ennen 7.9.2021 tehtyihin ilmoittautumisiin, ja oikeus jäsenhintaan tarkistetaan.

Opiskelijajäsenille webinaaritoteutus 0 €, tarjolla
15 ensimmäiseksi ilmoittautuneelle.