JHY:n matka Saksaan IFAT 2024 -messuille

JHY järjestää ympäristöratkaisuihin keskittyvän benchmarking-matkan Saksaan IFAT 2024 -messuille. Matka toteutetaan 15.-17.5.2024. Matkan aikana tutustumme messuilla oleviin kiinnostaviin alan yrityksiin ja asiantuntijoihin, joilta kuulemme uusista toimintatavoista, haasteista ja mahdollisuuksista. Samalla verkostoidumme sekä kansainvälisten että matkalle lähtevien kotimaisten toimijoiden kanssa.

Lataa esite (pdf).

Keskiviikko 15.5.2024

15.00 Kokoontuminen Helsingin lentokentällä lähtöportilla
16.15 Lento Finnair AY 1405 Helsingistä Müncheniin (perillä 17.50)
18.30 Siirtyminen bussilla hotelliin
19.30 Majoittuminen hotelliin (München / Augsburg)
20.00 Yhteinen illallinen

Torstai 16.5.2024

09.00 Lähtö bussilla messuihin
10.00 IFAT 2024: Yhteinen messukierros

Teemat:

• Spotlight-alue – Vety kiertotaloudessa
  • Innovatiivinen ja tehokas jätehuolto ja kierrätys
  • Digitalisaatio, logistiikka ja liikkuvuus kunnallistekniikassa ja jätehuollossa

12.45 Omatoiminen lounas sekä IFAT 2024 omatoiminen tutustuminen
15.45 Siirtyminen bussilla takaisin hotellille
17.00 Vapaa-aika (München / Augsburg)
19.30 Yhteinen illallinen

Perjantai 17.5.2024

09.00 Lähtö bussilla messuille
10.00 IFAT 2024: Yhteinen ohjelma (optio)
11.00 Omatoiminen lounas ja IFAT 2024 omatoiminen tutustuminen
15.30 Lähtö bussilla lentokentälle
16.45 Lentokenttä München
18.50 Lento Finnair AY 1406 Helsinkiin (perillä 22.15)

Matkajärjestelyt ja hinta

Matkaoppaana ja toteuttajana toimii ekonomi Martin Brandt, joka on työuransa aikana järjestänyt suomalaisyrityksille, -kunnille sekä tutkimus- ja koulutusorganisaatioille lukuisia energia-, kiertotalous- ja ympäristöratkaisuihin liittyviä yritysmatkoja Saksaan.

Matka tarjotaan räätälöitynä pakettiratkaisuna sisältäen lennot, hotelliyöpymiset (3-4 tähden, 1hh), siirtymiset Saksassa omalla bussilla, ohjelman, IFAT- messuliput sekä asiantuntijan opastuksen ja tulkkauksen matkan aikana. Matkapaketista vastaa Oy Kon-Tiki Tours Ltd.

Matkan hinta on n. 1.600 € sis. alv. (24 %) per osallistuja. Lopullinen hinta määräytyy ilmoittautumisajankohdan kustannusten mukaan.

Hinnassa on oletuksena, että lähtö-/paluukenttä on Helsingin lentokenttä. Yksilöllinen lähtö/paluu toiselta kentältä on mahdollinen (esim. jatkolennot Oulusta/Ouluun). Tämä mahdollinen lisäkustannus räätälöidään tapauskohtaisesti. Matkan ruokailut ovat omakustanteiset.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen yhteystietoineen sähköpostitse: martin.brandt@findera.fi

Ilmoittautumisen yhteydessä pyydämme toimittamaan laskutustiedot ja mahdollisen viitteenne. Lisäksi tarvittaessa tieto, lähteekö/lähtevätkö osallistujat toiselta kentältä (esim. Oulu).  Lopullinen hinta muodostuu valitun lähtö-/paluukentän mukaan. Lähtijöille ilmoitetaan lopullisesta hinnasta ennen sitovaa varausta ja laskutusta.

Yleistä

Matkapaketin osalta noudatetaan mahdollisien matkalogistiikkaan liittyvien peruutusten ja muutosten yhteydessä matkalogistiikkaosuuden tarjoavan Oy Kon-Tiki Tours Ltd:n muutos- ja peruutusehtoja. Hotellien peruutusehdot ilmoitetaan varausvahvistuksen yhteydessä. Yleensä hotellien ja lentojen hinnat voidaan palauttaa 100 %, jos peruutus toteutuu vähintään kuukausi ennen lähtöä. FinDeran suunnitteluosuus 150 € per henkilö ei palautetaan sitovan ilmoittautumisen jälkeen. Palautus kaikista kuluista toteutuu, jos löytyy sijainen viimeistään viikko ennen lähtöä.

Ilmoittautuminen IFAT-messuille 2024 on suljettu.

Lisätietoa

Jätehuoltoyhdistys ry