Yhteistyössä: JHY:n jäsenille huippuetu Ecomondo-messuille 2024

JHY:n jäsenille on tarjolla huikea etu Ecomondo-messuille osallistumiseen 5.-8.11.2024.

Ecomondo on Euroopan ja Välimeren alueen tärkein kansainvälinen messutapahtuma, joka tuo yhteen kaikki kiertotalouden uudet teknologiat ja teolliset innovaatiot. Yli 1400 näytteilleasettajaa ja noin 70 000 kävijää kohtaavat toisensa Riminin messukeskuksessa neljän päivän aikana. Ohjelmassa on lukuisia seminaareja, keskustelutilaisuuksia ja työpajoja uusimmista kiertotalouden ratkaisuista ja kehityssuunnista. Kannattaa kysyä myös mahdollisuudesta esitellä omaa hanketta.

Vuoden 2024 näyttelyyn teemoineen voit jo tutustua Ecomondon sivuilla. Italian Exhibition Group ja Italian Trade Connections tarjoavat JHY:n jäsenille mahdollisuuden tutustua vuoden 2024 Ecomondo-messuihin!

Edut JHY:n jäsenille

• Majoitus kolmen tähden hotellissa 2-3 yöksi (yksi osallistuja/yritys, mahdolliset lisäosallistujat maksavat majoituksensa itse)
  • Yhteiskuljetus Bolognan kentältä hotelliin ja takaisin lentokentälle saavuttaessa ja lähdettäessä samalla lennolla
  • Yhteiskuljetukset hotellilta messuille ja takaisin
  • Messulippu, kun osallistuja rekisteröityy saamallaan tunnuksella messuvieraaksi.

Edut saadakseen ryhmässä on oltava osallistujia vähintään 10 eri yrityksestä, ja osallistujien on vietettävä messuilla vähintään yksi kokonainen päivä. Huomaathan, että matkalle voivat ilmoittautua vain JHY:n jäsenet, joiden jäsenmaksu on maksettu vuodelle 2024 ilmoittautumista tehtäessä.

Aikataulu ja ilmoittautuminen

JHY:n jäsenille suunniteltu messumatka järjestetään 5.–8.11.2024. Tarkka matkaohjelma lähetetään, kun matkan toteutuminen on vahvistunut, viimeistään viikkoa ennen lähtöä. Osallistujat varaavat ja maksavat itse lennot Bolognaan ilmoitetun aikataulun mukaisesti. Messuille on mahdollista saapua tästä poikkeavilla lennoilla, mutta tässä tapauksessa kuljetus hotellille/lentokentälle jää osallistujan itsensä vastattavaksi.

Ilmoittautumislomake on huonekohtainen ja sitova. Huomaathan, että no show – tilanteessa osallistujalta veloitetaan käyttämättä jäävän majoituksen hinta.

Italian Trade Connections
Luca Di Marcangelo