Hinnasto ja tapahtumainfo

Jätehuoltopäivät 2024 järjestetään tuttuun tapaan hybridinä. Kohtaamme 8.–9.10. Helsingissä Sokos Hotel Triplassa ja verkossa!

Tältä sivulta löydät lisää tietoa osallistumismaksuista ja käytännön ohjeistuksia tilaisuudesta.

Osallistumismaksut

Henkilöjäsenet osallistuvat päiville jäsenhintaan. Lisäksi kaksi ensimmäistä yhteisöjäsenorganisaatiosta ilmoittautunutta on oikeutettu osallistumaan jäsenhintaan.  Liity siis jäseneksi ja muista hyödyntää myös aikaisen ilmoittautujan edullisempi hinta (voimassa 6.9. saakka). Ilmoittautuminen lähitilaisuuteen päättyy tiistaina 24.9., verkkoseminaariin perjantaihin 4.9. mennessä.

Liity Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi. Jäsenyyden voimassaolon voi varmistaa osoitteesta sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Varhaisen varaajan etu 6.9. saakka

1 pv2 pv
Jäsen 450 €550 €
Ei-jäsen 630 €730 €
Webinaari300 €
Webinaari, opiskelijajäsen*0 €0 €

* Jätehuoltoyhdistys tarjoaa verkkoseminaarin osallistumisen ympäristö- ja kiertotalousalan päätoimisille korkeakouluopiskelijoille.

Osallistumismaksu on arvonlisäveroton, alv 0%. Hintaan sisältyy tilaisuuden nauhoitteen käyttöoikeus 1kk ajan, sähköinen kokousmateriaali, lounaat, kahvit ja illallinen. Ohjelmaan kuuluvien retkien paikkamäärä on rajallinen, ilmoittautuminen avataan elokuussa siihen mennessä ilmoittautuneiden kesken.

Oikeus jäsenhintaan tarkistetaan. Mikäli vuoden 2024 jäsenmaksu on maksamatta Jätehuoltopäivien alkaessa, osallistujalta veloitetaan ei-jäsenen hinta 50€ lisälaskulla. Mikäli ilmoittautuessa valitsee jäsenhinnan olematta yhdistyksen jäsen laskutetaan ei-jäsenen hinta lisättynä 250€ lisälaskulla.

JHY tukee alan opiskelijoita – verkkoseminaari tarjolla maksutta

Jätehuoltoyhdistys haluaa tukea kiertotalous- ja ympäristöalalla opiskelevia. Tarjoamme korkeakoulujen päätoimisille tutkinto-opiskelijoille mahdollisuuden osallistua verkkoseminaariin maksutta. Kiertotaloudesta kiinnostunut opiskelija – kysy myös mahdollisuudesta osallistua koko tapahtumaan stuerttina! Ilmoittautuminen avataan myöhemmin kesällä.

Maksutapa

Jätehuoltopäivien osallistumismaksut maksetaan etukäteen ilmoittautumisen yhteydessä organisaation verkkopankkiin lähetettävällä laskulla.

Illallinen

Jätehuoltopäivien ohjelmallinen illallinen järjestetään kokoushotellin Fredriksberg- salissa klo 19.00 alkaen. Illallinen sisältyy osallistumismaksuun ja sille tulee ilmoittautua ennakkoon rekisteröitymisen yhteydessä. Pelkän illallisen hinta ilman Jätehuoltopäiville osallistumista on 150 €-200 €  ilmoittautumisajankohdasta riippuen.

Vahvistus

Saat vahvistuksen lomakkeen täyttämisestä välittömästi sähköpostitse. Tapahtumaan rekisteröitymisen jälkeen (maksu on maksettu) saat vahvistuksen osallistumisestasi sekä tarkemmat ohjeistukset sähköpostitse.

Majoitukset

Jätehuoltopäivien osallistujat voivat itse varata majoituksen kokoushotellilla olevasta Jätehuoltopäiville varatuista kiintiöistä. Viimeinen varausajankohta kiintiöhintaiselle huoneelle on 30.9. klo 18.00. Kiintiön huoneet voivat loppua jo tätä ennen. Huom! Kiintiöstä tehdyn yksittäisen varauksen  viimeinen kuluton peruutuspäivä on 7 vuorokautta ennen tulopäivää.

Muista ilmoittaa kiintiötunnus Jatehuoltopaivat24 (varaus sähköpostitse tai puhelimitse) tai BJatehuoltopaivat24 (verkon kautta tehtynä) , jotta saat käyttöösi edullisemman hinnoittelun.

Huoneiden hinnat 7.-9.10.2024

Standard
yhden hengen huone 145 euroa / huone / yö
kahden hengen huone 165 euroa / huone / yö

Yhteystiedot varaukset – Sokos Hotels Myyntipalvelu

Puhelimitse: +358 300 870 000
Sähköpostitse: sokos.hotels@sok.fi
Verkossa: www.sokoshotels.fi

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan perjantaihin 6.9.2024 mennessä, osallistumismaksu voidaan palauttaa ja siitä vähennetään toimistokulua 50 €/hlö. Maksuja ei palauteta 7.9.2024 tai sen jälkeen tulleista peruutuksista, mutta osallistumisen voi siirtää toiselle henkilölle tai etäosallistumiseksi (hinta ei muutu). Osallistumisen voi perua osallistumisvahvistuksen yhteydessä saadun linkin kautta.

Rekisteröinti ja info

Rekisteröinti- ja infopiste: Sokos Hotel Tripla Helsinki, kokousaula.

Aukioloajat: tiistai 8.10. klo 9.00–15.30 ja keskiviikko 9.10. klo 8.30–13.00.