Hinnasto ja info

Paikka 2020

Oulun teatteri, Kaarlenväylä 2, 90100, Oulu

Osallistumismaksu

Huomaa edullinen jäsenhinta ja hyödynnä myös aikaisen ilmoittautujan edullisempi hinta!

Jäsenhinta koskee henkilöjäseniä sekä kahta henkilöä/yhteisöjäsen. Jäsenhintaan ovat oikeutettuja jäsenorganisaation kaksi ensimmäistä ilmoittautujaa. Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi liittyminen onnistuu vaivattomasti täällä.

4.9.2020 asti5.9.2020 alkaen
Jäsen 2 päivää440 €490 €
Jäsen 1 päivä 6.10. TAI 7.10.390 €435 €
Ei-jäsen 2 päivää 645 €690 €
Ei-jäsen 1 päivä 6.10. TAI 7.10.510 €555 €
Opiskelija 2 päivää165 €165 €
Opiskelija 1 päivä 6.10. TAI 7.10.110 €110 €

Osallistumismaksu on arvonlisäveroton, alv 0%.

Hintaan sisältyy: sähköinen kokousmateriaali, lounaat, kahvit ja illallinen.

Oikeus jäsenhintaan tarkistetaan jälkikäteen. Mikäli jäsenmaksu vuodelta 2020 on vielä maksamatta Jätehuoltopäiviin mennessä, osallistujalta veloitetaan ei-jäsenen hinta lisälaskulla. Jäsenyyden voimassaolon voi varmistaa jäsensihteeriltä osoitteesta sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Opiskelijaetu: 15 ensimmäiseksi ilmoittautuneelle Jätehuoltoyhdistyksen opiskelijajäsenelle ilmainen osallistuminen (enintään 5 ilmaista opiskelijaa/oppilaitos). Etu koskee vain perustutkinto-opiskelijoita eikä sisällä illallista. Opiskelijaedun saadaksesi lähetä sähköpostia osoitteeseen sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi. Kerro viestissä oppilaitos ja tutkinto, jota suoritat, omat yhteystietosi sekä haluatko osallistua illalliselle hintaan 70 €. Jos joudut peruuttamaan ilmaisen opiskelijaosallistumisesi, ilmoita siitä viipymättä samaan osoitteeseen. Peruuttamatta jääneistä ilmoittautumisista peritään 50 euroa varattujen tarjoilujen ja muiden kulujen kattamiseksi.

Maksutapa

Osallistumismaksu laskutetaan tänä vuonna poikkeuksellisesti elokuun lopussa, kun tapahtuman toteutuminen varmistuu. Jos ilmoittaudut tämän jälkeen, maksu tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistumismaksu laskutetaan sähköposti- tai verkkolaskuna. Laskun käsittelykulu 10 € lisätään kaikkiin maksutapoihin.

Illallinen

Valtakunnallisten Jätehuoltopäivien illallinen järjestetään 6.10.2020 klo 19.00 Teatteriravintola Vänmannissa. Illallinen sisältyy osallistumismaksuun ja sille tulee ilmoittautua ennakkoon rekisteröitymisen yhteydessä. Pelkän illallisen hinta ilman Jätehuoltopäiville osallistumista on 70 euroa/hlö.

Posterinäyttely

Jätehuoltopäivien osallistujat voivat halutessaan tuoda mukanaan telineellisen posterin, jonka avulla voi kertoa tutkimushankkeen tuloksista. Tilaa on rajoitetusti, joten varaa posteripaikkasi ilmoittautumisen yhteydessä. Näyttelyyn hyväksytään vain yksi posteri tutkimushanketta ja osallistujaa kohden. Lisätietoja näyttelystä tai postereista: sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi

Majoitus

Jätehuoltopäivien osallistujat voivat itse varata majoituksen Jätehuoltopäiville Oulun keskustan hotelleista, Jätehuoltopäiville varatuista kiintiöistä sopimushinnoillamme 4.9. asti.

Olemme varanneet kiintiöt seuraavista hotelleista:

Original Sokos Hotel Arina
Pakkahuoneenkatu 16 Oulu
sales.oulu@sokoshotels.fi
Varaustunnus: BJAT201005

1 hengen huone120 €/yö
2 hengen huone €/yö (päivittyy)
3 hengen huone€/yö (päivittyy)
Sis. langaton laajakaista, aamiainen, sauna ja kuntosali

Scandic Oulu City
Saaristonkatu 4
oulucity@scandichotels.com
Varaustunnus: 47180227

1 hengen huone124 €/yö
2 hengen huone 144 €/yö
3 hengen huone164 €/yö
Sis. Luomutuotteita sisältävä buffetaamiainen, langaton laajakaista

Radisson Blu Hotel Oulu
Hallituskatu 1, Oulu
sales.oulu@radissonblu.com
Varaustunnus: JATEHUOLTO

1 hengen huone135 €/yö
2 hengen huone €/yö (päivittyy)
3 hengen huone€/yö (päivittyy)
Sis. buffetaamiainen, aamu- ja iltasauna, langaton laajakaista

Vahvistus

Osallistumisesta lähetetään vahvistus sähköpostiin heti ilmoittautumisen jälkeen.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan 24.8.2020 mennessä, osallistumismaksua ei veloiteta, ja osallistumisen voi perua osallistumisvahvistuksen yhteydessä saadun linkin kautta. Jos perut ilmoittautumisesi 25.8. tai sen jälkeen, peruutuksesta vähennetään toimistokulua 50 euroa/hlö. Maksuja ei palauteta 27.9. tai sen jälkeen tulleista peruutuksista, mutta osallistumisen voi siirtää toiselle henkilölle.

Rekisteröinti ja info

Rekisteröinti- ja informaatiopiste: Oulun teatteri

Aukioloajat: tiistaina 6.10. klo 9.00–15.30 ja keskiviikkona 7.10. klo 8.30–15.00.

Ilmoittaudu

27.9.2019 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake.

LISÄTIEDOT:

www.jatehuoltopaivat.fi
sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi

Liity Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi vuodelle 2020

Saat muun muassa edullisemman osallistumismaksun lokakuun Jätehuoltopäiville.