Hinnasto ja info

Jätehuoltopäivät 2020 järjestetään ennakkotiedoista poiketen verkkotapahtumana 6.–7.10. aamupäivinä. Jätehuoltoyhdistys kertoo viikolla 35 lisätietoja tapahtuman käytännöistä ja aikatauluista sekä päivittää tapahtuman verkkosivun. Seuraa verkkosivua ja JHY:n Twitter-tiliä, joilla kerromme viimeisimmät tiedot yhdistyksen toiminnasta ja Jätehuoltopäivistä.

HUOM! TIEDOT PÄIVITTYVÄT VIIKOLLA 35!

Osallistumismaksu

Huomaa edullinen jäsenhinta ja hyödynnä myös aikaisen ilmoittautujan edullisempi hinta!

Jäsenhinta koskee henkilöjäseniä sekä kahta henkilöä/yhteisöjäsen. Jäsenhintaan ovat oikeutettuja jäsenorganisaation kaksi ensimmäistä ilmoittautujaa. Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi liittyminen onnistuu vaivattomasti täällä.

4.9.2020 asti5.9.2020 alkaen
Jäsen 2 päivää440 €490 €
Jäsen 1 päivä 6.10. TAI 7.10.390 €435 €
Ei-jäsen 2 päivää 645 €690 €
Ei-jäsen 1 päivä 6.10. TAI 7.10.510 €555 €
Opiskelija 2 päivää165 €165 €
Opiskelija 1 päivä 6.10. TAI 7.10.110 €110 €

Osallistumismaksu on arvonlisäveroton, alv 0%.

Hintaan sisältyy: sähköinen kokousmateriaali, lounaat, kahvit ja illallinen.

Oikeus jäsenhintaan tarkistetaan jälkikäteen. Mikäli jäsenmaksu vuodelta 2020 on vielä maksamatta Jätehuoltopäiviin mennessä, osallistujalta veloitetaan ei-jäsenen hinta lisälaskulla. Jäsenyyden voimassaolon voi varmistaa jäsensihteeriltä osoitteesta sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Opiskelijaetu: 15 ensimmäiseksi ilmoittautuneelle Jätehuoltoyhdistyksen opiskelijajäsenelle ilmainen osallistuminen (enintään 5 ilmaista opiskelijaa/oppilaitos). Etu koskee vain perustutkinto-opiskelijoita eikä sisällä illallista. Opiskelijaedun saadaksesi lähetä sähköpostia osoitteeseen sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi. Kerro viestissä oppilaitos ja tutkinto, jota suoritat, omat yhteystietosi sekä haluatko osallistua illalliselle hintaan 70 €. Jos joudut peruuttamaan ilmaisen opiskelijaosallistumisesi, ilmoita siitä viipymättä samaan osoitteeseen. Peruuttamatta jääneistä ilmoittautumisista peritään 50 euroa varattujen tarjoilujen ja muiden kulujen kattamiseksi.

Maksutapa

Osallistumismaksu laskutetaan tänä vuonna poikkeuksellisesti elokuun lopussa, kun tapahtuman toteutuminen varmistuu. Jos ilmoittaudut tämän jälkeen, maksu tapahtuu ilmoittautumisen yhteydessä. Osallistumismaksu laskutetaan sähköposti- tai verkkolaskuna. Laskun käsittelykulu 10 € lisätään kaikkiin maksutapoihin.

Vahvistus

Osallistumisesta lähetetään vahvistus sähköpostiin heti ilmoittautumisen jälkeen.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan 24.8.2020 mennessä, osallistumismaksua ei veloiteta, ja osallistumisen voi perua osallistumisvahvistuksen yhteydessä saadun linkin kautta. Jos perut ilmoittautumisesi 25.8. tai sen jälkeen, peruutuksesta vähennetään toimistokulua 50 euroa/hlö. Maksuja ei palauteta 27.9. tai sen jälkeen tulleista peruutuksista, mutta osallistumisen voi siirtää toiselle henkilölle.

Ilmoittaudu

27.9.2019 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake.

LISÄTIEDOT:

www.jatehuoltopaivat.fi
sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi

Kumppaniksi Jätehuoltopäiville?

Tarjoamme yrityksille ja yhteisöille kumppanuuspaketteja Jätehuoltopäiville. Tutustu paketteihin ja ota yhteyttä sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi!

Liity Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi vuodelle 2020

Saat muun muassa edullisemman osallistumismaksun lokakuun Jätehuoltopäiville.