Hinnasto ja info

Jätehuoltopäivät 2020 järjestetään ennakkotiedoista poiketen verkkotapahtumana 6.10.2020 klo 9:00–15:00.

Osallistumismaksu

Jäsen 90 €
Ei-jäsen 110 €
Opiskelijajäsen 0 €

Osallistumismaksu on arvonlisäveroton, alv 0%.

Jäsenhinta koskee henkilöjäseniä sekä kahta henkilöä/yhteisöjäsen. Jäsenhintaan ovat oikeutettuja jäsenorganisaation kaksi ensimmäistä ilmoittautujaa. Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi liittyminen onnistuu vaivattomasti täällä.

Oikeus jäsenhintaan tarkistetaan jälkikäteen. Mikäli jäsenmaksu vuodelta 2020 on vielä maksamatta Jätehuoltopäiviin mennessä, osallistujalta veloitetaan ei-jäsenen hinta lisälaskulla. Jäsenyyden voimassaolon voi varmistaa jäsensihteeriltä osoitteesta sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Opiskelijaetu: Jätehuoltoyhdistys tarjoaa opiskelijajäsenilleen ilmaisen osallistumisen vuoden 2020 Jätehuoltopäiville. Liity siis opiskelijajäseneksi ja tule tutustumaan Jätehuoltopäiville! Vinkkaa edusta myös opiskelijayhteisöllesi!

Maksutapa

Osallistumismaksu laskutetaan ilmoittautumisen jälkeen sähköposti- tai verkkolaskuna.

Vahvistus

Osallistumisesta lähetetään vahvistus sähköpostiin heti ilmoittautumisen jälkeen.

Peruutusehdot

Ilmoittautumisen voi perua ilmoittautumisen yhteydessä saadun linkin kautta 15.9. mennessä. Maksuja ei palauteta 16.9. tai sen jälkeen tulleista peruutuksista, mutta osallistumisen voi siirtää toiselle henkilölle. Ilmoitathan muutoksesta sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Ilmoittaudu

30.9.2019 mennessä täyttämällä ilmoittautumislomake.

LISÄTIEDOT:

www.jatehuoltopaivat.fi
sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi

Kumppaniksi Jätehuoltopäiville?

Tarjoamme yrityksille ja yhteisöille kumppanuuspaketteja Jätehuoltopäiville. Verkkotapahtuman osalta olemme päättäneet luopua näistä kumppanuuksista. Oulun Jätehuoltopäiville 2021 tarjoamme jälleen muun muassa näyttelypöytiä ja näkyvyyttä tapahtuman kanavissa yhteistyökumppaneillemme. Jos haluat sopia ensi vuoden kumppanuudesta jo nyt, ota yhteyttä sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi!

Liity Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi vuodelle 2020

Saat muun muassa edullisemman osallistumismaksun lokakuun Jätehuoltopäiville.