Haemme tapahtumakoordinaattoria!

Jätehuoltoyhdistys etsii tapahtumakoordinaattoria, joka vastaa vuosittain järjestettävien Jätehuoltopäivien suunnittelusta ja käytännön järjestelyistä.

Jätehuoltopäivät on vuosittain lokakuussa järjestettävä kiertotalousalan suurtapahtuma, jonka järjestää Jätehuoltoyhdistys ry. Tapahtuma kerää vuosittain noin 300 lähi- ja etäosallistujaa. Vuoden 2023 tapahtuma järjestetään 4.–5.10.2023 Turussa.

Etsimme nyt tapahtumakoordinaattoria, joka ottaa päävastuun tapahtuman ohjelman suunnittelusta ja käytännön järjestelyistä. Työ toteutetaan tiiviissä yhteistyössä yhdistyksen hallituksen, viestintätoimiston ja tapahtumajärjestäjän kanssa.

Tapahtumakoordinaattorin tehtäviä:

• Tapahtuman ohjelman suunnittelu yhdessä ohjelmatoimikunnan kanssa
  • Tapahtumapaikkojen, tarjoilujen, tekniikan ym. kilpailutus, tarjousten vertailu ja esittely hallitukselle
  • Viestintään liittyviä tehtäviä
  • Ilmoittautumisten kerääminen, asiakaspalvelu
  • Sponsorihankinta yhdessä hallituksen kanssa
  • Tapahtuman koordinointi paikan päällä Jätehuoltopäivillä
  • Palautteiden keruu, analysointi ja raportointi
  • Tapahtuman budjettiseuranta ja raportointi hallitukselle

Toivomme sinulta:

• Aikaisempaa kokemusta tapahtumajärjestämisestä (osallistujia +200)
  • Ymmärrystä kiertotalouden ajankohtaisista teemoista
  • Jämäkkää ja järjestelmällistä työotetta
  • Mahdollisuutta hoitaa tehtävää omilla työvälineillä (puhelin, tietokone)

Tapahtuman suunnittelu alkaa heti vuoden 2023 alussa. Tehtävä raportointeineen työllistää koordinaattoria koko vuoden 2023, mutta ei kokopäiväisesti. Kiireisimmät ajat ovat touko-kesäkuu ja syys-lokakuu, jolloin aikaa tehtävän hoitoon kuluu arviomme mukaan noin 10 h / viikko.

Lähetä hakemuksesi 19.1.2023 mennessä osoitteeseen sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa 2.1. alkaen Johanna Alakerttula, p. 050 549 7275 / johanna.alakerttula@akkukierratyspb.fi.