Jätehuoltopäivät 2020 järjestetään verkossa!

Jätehuoltoyhdistyksen hallitus on päättänyt järjestää vuoden 2020 Jätehuoltopäivät verkkotapahtumana. Tapahtuma toteutuu 6.10 klo 9–15, joten pidä kalenterivarauksesi voimassa! Oulussa tapaamme vuonna 2021.

Kerromme tapahtuman uusista aikatauluista ja käytännöistä tarkemmin viikolla 35. Silloin aukeaa myös verkkotapahtuman ilmoittautuminen.

Päätöksellä haluamme varmistaa Jätehuoltopäivien toteutumisen ja keskittyä hyvän ja kiinnostavan verkkotapahtuman suunnitteluun. Mikäli koronatilanne syksyn aikana pahenee, voimme silti kokoontua alamme ajankohtaisten aiheiden äärelle. Lupaamme, että lunastamme odotuksesi myös verkon välityksellä”, sanoo Jätehuoltoyhdistyksen puheenjohtaja Risto Saarinen.

Jos olet jo ilmoittautunut Jätehuoltopäiville: ilmoittautumisesi on peruttu etkä saa tapahtumasta laskua. Tee uusi ilmoittautuminen viikolla 35!

Seuraa Jätehuoltoyhdistyksen verkkosivuja ja Twitter-tiliä . Saat viimeisimmät tiedot yhdistyksen toiminnasta ja Jätehuoltopäivistä!