Lähde mukaan Ecomondo-messuille 3.-5. marraskuuta 2020

PÄIVITYS: MATKA ON PERUTTU.
Italian Riminissä vuosittain järjestettävät Ecomondo-messut ovat Välimeren alueen tärkein kiertotalouteen ja cleantechiin keskittyvä tapahtuma.

Kansainvälinen tapahtuma tuo kaikki kiertotalouden sektorit yhteen. Näyttelypinta-alaa on 113 000 neliötä ja näytteilleasettajia 1 250.

Samanaikaisesti Ecomondo-messujen kanssa pidetään Key Energy -messut, jotka keskittyvät uusiutuvaan energiaan ja energiatehokkuuteen. Messut ovat ottaneet käyttöönsä #safebusiness -konseptin taatakseen messuvieraiden ja näytteilleasettajien turvallisuuden. Lue lisää messujen turvallisuudesta.

Jäte- ja kiertotalouden asiantuntijoille on räätälöity edullinen paketti, joka sisältää kahden yön hotellimajoituksen yhden hengen huoneessa yhdelle henkilölle/yritys, aamiaiset, kuljetukset lentokentältä hotellille ja päinvastoin sekä kuljetukset hotellilta messuille ja takaisin, pääsyliput messuille sekä yritysvierailun muovikierrätyskeskuksessa – Plastic Recycling Plant “Sogliano Ambiente”.

Lataa matkan ohjelma ja ilmoittautumislomake.

Osallistujat varaavat ja maksavat itse lennot Helsinki–Bologna–Helsinki myöhemmin ilmoitettaville lennoille niin, että ehtivät n. klo 13 lähtevään kuljetukseen Bolognan kentältä hotellille ja vastaavasti paluukuljetukseen 5.11. hotellilta lentokentälle. HUOM! Lentoja ei voi varata ennen kuin matkan toteutuminen on vahvistettu jokaiselle henkilökohtaisesti ja on sovittu mitkä lennot sopivat matkan muuhun aikatauluun. Käytännössä osallistuja maksaa lennot ja messut tarjoavat palvelut paikan päällä.

Jos samasta yrityksestä lähtee matkalle enemmän kuin yksi henkilö, muut maksavat majoituksen itse (etukäteen tai hotelliin luottokortilla), mutta muut palvelut paikan päällä kuuluvat maksutta myös heille.

Jos olet kiinnostunut osallistumaan matkalle, täytäthän ystävällisesti ilmoittautumislomakkeen. Ilmoittautuminen on sitova. Matkan vahvistuttua peruutusehdot ovat palveluntarjoajien ehtojen mukaiset. Matka toteutuu, jos lähtijöitä on vähintään kymmenen. Ilmoittaudu mukaan viimeistään 20. elokuuta.

Lue lisää messuista.

Päivi Korjonen – Italian Trade Connections