Hinnasto ja info

Jätehuoltopäivät 2022 järjestetään tuttuun tapaan hybridinä. Kohdataan 5.–6.10.2022 Sokos Hotel Triplassa ja verkossa!

Tältä sivulta löydät lisää tietoa osallistumismaksuista ja ilmoittautumisesta.

Osallistumismaksut

Huomaa edullinen jäsenhinta ja hyödynnä myös aikaisen ilmoittautujan edullisempi hinta!

Jäsenhinta koskee henkilöjäseniä sekä yhteisöjäsenten edustajia. Jäsenhintaan ovat oikeutettuja yhteisöjäsenorganisaation kaksi ensimmäistä ilmoittautujaa.

Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi liittyminen onnistuu osoitteessa jatehuoltoyhdistys.fi/liity-jaseneksi/.

Early Bird

5.9.2022 mennessä
1 pv2 pv
Jäsen 390 €490 €
Ei-jäsen 590 €690 €
Webinaari250 €
Webinaari, opiskelijajäsen0 €0 €

Normaalihinta

6.9.2022 alkaen
1 pv2 pv
Jäsen 440 €540 €
Ei-jäsen 640 €740 €
Webinaari250 €
Webinaari, opiskelijajäsen0 €0 €

Osallistumismaksu on arvonlisäveroton, alv 0%. Hintaan sisältyy sähköinen kokousmateriaali, lounaat, kahvit ja illallinen.

Oikeus jäsenhintaan tarkistetaan jälkikäteen. Mikäli vuoden 2022 jäsenmaksu on maksamatta Jätehuoltopäivien alkaessa, osallistujalta veloitetaan ei-jäsenen hinta lisälaskulla. Jäsenyyden voimassaolon voi varmistaa jäsensihteeriltä osoitteesta sihteeri@jatehuoltoyhdistys.fi.

Opiskelijaedut

Jätehuoltoyhdistyksen opiskelijajäsenet voivat osallistua maksutta Jätehuoltopäivien webinaaritoteutukseen.

Jätehuoltoyhdistys ja sen yhteisöjäsenet tarjoavat 15 opiskelijajäsenelleen ilmaisosallistumisen tapahtumaan (enintään 5 ilmaista opiskelijaa/oppilaitos).

Opiskelijaetu koskee vain perustutkinto-opiskelijoita eikä sisällä illallista. Opiskelijaedun saadaksesi lähetä sähköpostia osoitteeseen tapahtumat@jatehuoltoyhdistys.fi. Kerro viestissä oppilaitos ja tutkinto, jota suoritat, omat yhteystietosi sekä haluatko osallistua illalliselle hintaan 100 €.

Jos joudut peruuttamaan ilmaisen opiskelijaosallistumisesi, ilmoita siitä viipymättä samaan osoitteeseen. Peruuttamatta jääneistä ilmoittautumisista peritään 50 € varattujen tarjoilujen ja muiden kulujen kattamiseksi.

Kumppaniksi Jätehuoltopäiville?

Katso lisää Kumppaniksi-sivulta!

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu 27.9.2022 mennessä. Osallistumisesta lähetetään vahvistus sähköpostiin heti ilmoittautumisen jälkeen.

Maksutapa

Osallistumismaksu laskutetaan ilmoittautumisen yhteydessä sähköposti- tai verkkolaskuna.

Illallinen

Jätehuoltopäivien illallinen järjestetään 5.10.2022 klo 19. Illallinen sisältyy osallistumismaksuun ja sille tulee ilmoittautua ennakkoon rekisteröitymisen yhteydessä.

Pelkän illallisen hinta ilman Jätehuoltopäiville osallistumista on 100 €/hlö.

Peruutusehdot

Mikäli osallistuminen perutaan, peruutuksesta vähennetään toimistokulua 50 €/hlö. Maksuja ei palauteta 27.9.2022 tai sen jälkeen tulleista peruutuksista, mutta osallistumisen voi siirtää toiselle henkilölle.

Osallistumisen voi perua osallistumisvahvistuksen yhteydessä saadun linkin kautta tai lähettämällä viestin tapahtumakoordinaattorille: tapahtumat@jatehuoltoyhdistys.fi.

Posterinäyttely

Jätehuoltopäivien osallistujat voivat halutessaan tuoda mukanaan telineellisen posterin, jonka avulla voi kertoa tutkimushankkeen tuloksista. Tilaa on rajoitetusti, joten varaa posteripaikkasi ilmoittautumisen yhteydessä. Näyttelyyn hyväksytään vain yksi posteri tutkimushanketta ja osallistujaa kohden.

Lisätietoja näyttelystä ja postereista: tapahtumat@jatehuoltoyhdistys.fi.

Liity Jätehuoltoyhdistyksen jäseneksi vuodelle 2022