Tuuli Myllymaa valittiin JHY:n kunniajäseneksi

Jätehuoltoyhdistyksen syyskokous päätti kutsua yhdistyksen kunniajäseneksi SYKEn ryhmäpäällikkönä työskentelevän Tuuli Myllymaan.

Kunniajäseneksi voidaan hallituksen esityksestä kutsua henkilö, joka on huomattavasti edistänyt ja tukenut yhdistyksen tarkoitusta tai toimintaa.

Myllymaan asiantuntemusalueita ovat jätteet, kierrätys, jätehuolto, kiertotalous ja Circwaste-hanke.

Hän on valmistunut Teknillisen korkeakoulun puunjalostustekniikan osastolta vuonna 2002. Sen jälkeen hän on julkaissut 51 julkaisua jäte- ja kiertotalousasioista.

Myllymaa on ollut mukana myös Jätehuoltoyhdistyksen hallituksessa jäsenenä ja puheenjohtajana vuosina 2015–2018.

JHY:n muut kunniajäsenet ovat: Heikki Saarento (kuollut), Leo Helminen, Juha Kaila, Matti Vehkalahti, Seija Paajanen, Esa Tommila, Tapani Flaaming, Mauri Marttila, Simo Isoaho, Esa Mäkelä, Anja Hakkarainen, Veikko Salli, Markku Salo ja Sakari Salonen.