Ecomondo-messut 2019 – lähde mukaan 5.-7. marraskuuta!

Italian Riminissä vuosittain järjestettävät Ecomondo-messut ovat Välimeren alueen tärkein kiertotalouteen ja cleantechiin keskittyvä tapahtuma. Kansainvälinen tapahtuma tuo kaikki kiertotalouden sektorit yhteen.

Messuilla on näyttelypinta-alaa 113 000 neliötä ja näytteilleasettajia 1 250. Samanaikaisesti Ecomondo-messujen kanssa pidetään Key Energy -messut, jotka keskittyvät uusiutuvaan energiaan ja energiatehokkuuteen.

Jätehuoltoyhdistyksen jäsenille on tarjolla räätälöity ja edullinen matkapaketti, joka sisältää lennot Helsinki–Bologna–Helsinki, kahden yön hotellimajoituksen aamiaisella, kuljetukset lentokentältä hotellille ja päinvastoin sekä kuljetukset hotellilta messuille ja takaisin, pääsyliput messuille sekä yritysvierailun Gruppo Heran biokaasulaitokselle. Lisäksi ryhmällemme järjestetään messujen puolesta lyhyt tervetuliais- ja esittelytilaisuus, minkä jälkeen aikaa on varattu vapaalle tutustumiselle messuihin.

Matkajärjestelyjä koordinoi Italian Trade Connections. Kyseessä ei ole ns. valmismatka vaan messujen tarjoama tutustumismatka. Adria Congrex (Rimini) hoitaa majoitus- ja lentovaraukset. Matkan hinta-arvio on 660€, mutta lopullinen hinta määräytyy matkan vahvistuessa elokuun loppuun mennessä. Tällöin myös maksu erääntyy maksettavaksi. Matka toteutuu, jos osallistujia on vähintään 10 henkilöä. Matkan peruuttamisessa noudatetaan lentoyhtiön ja hotellin peruutusehtoja.

Lataa ohjelma ja ilmoittaudu mukaan!

HUOM! Tänä vuonna sitovat ilmoittautumiset tarvitaan 23. elokuuta mennessä.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen:
Päivi Korjonen – Italian Trade Connections
E-mail: paivi.korjonen@italiantradeconnections.com
p. 045 6386130
Ilmoittautumislomake

MATKAN OHJELMA

Tiistai 5. marraskuuta
Lento Helsingistä Bolognaan
Tilauskuljetus hotelliin*.
Yritysvierailu: Rimini anaerobic digestion and composting plant
Vierailun jälkeen paluu hotellille. Ilta vapaa.
*lentoaikataulusta riippuen kuljetus voi olla kentältä hotellille tai suoraan vierailukohteeseen, jonka jälkeen kuljetus hotellille

Keskiviikko 6. marraskuuta
Aamulla tilauskuljetus messuille
Messujen tervetulotoivotus ja lyhyt esittely messuista